2014.01.27. 14:29 MajorRoboz

Szép antré!

Rengeteget gondolkodtam milyen legyen az első vélemény, amit elsőként posztolok.
Figyelembe véve azt is,hogy látni fogják (reményeim szerint!) az érintettek is, valahogy eljut hozzájuk, tetszik nekik vagy nem, lesz majd ilyen is meg olyan is.
Mivel nem vagyok mérvadó ezen a területen, nem teszteket közlök!
Azt meghagyom a disznó bandának!

Tehát!

Borkonyha
Sas utca 3

Elárulom, régóta figyelemmel kísérem őket.

Voltam is náluk még az elején mikor megnyitottak, már akkor megtetszett, nemcsak a belső, hiszen az valóban ízléses, nincs túl lihegve, nem erőltetett semmi. Miután először meglátogattam őket, tudtam lesz még alkalom számomra a továbbiakban is náluk vendégeskednem.
Volt is! Folyamatos fejlődést tapasztaltam az ételek terén a borválaszték ugyanolyan nagy és szerintem kiváló volt mindig, hát igen az odafigyelés!
Kiváltképp tetszett az, ahogy a pincérek bort ajánlottak! Nem a drágát nyomták rám, hanem azt, ami szerintük, szerintem, szerintünk ízléshez, kedvhez, ételhez való vagy jó lehet! Bravó!
Elég sok tesztet volt szerencsém olvasni az elmúlt években, nem mennék bele ilyen nagyvilági dumába, miszerint a leves krémes-e ha krémleves, milyen tartása van a húsnak vagy a halnak meg ilyenek, textúrák vagy vannak, vagy nincsenek!
A hozzáértés az nagyon látszik! Az összhang amint látom meg van a konyha és a vendégtéren dolgozók között. Nem túl gyors, de nem is kell annak lennie a menetnek, hiszen egy jó vacsorához, borhoz idő kell!
Abból indulok ki, mi volt anno 20 évvel ezelőtt.
Ez itt nem szocreál... aki még mindig a sült krumplinál tart meg a gombóc rizsnél annak ezt a helyet nem ajánlanám!
Abban az esetben igen, ha nyitott és esetleg van egy kis kultúra benne ahhoz, rányisson a nagyvilágra e téren.
Amennyiben nem akkor az ő részükre is lesz majd iromány, mondjuk az nem lesz ennyi pozitív!
Aki egy kicsit is ismeri azt a környéket, az talán tudja, hogy ott aztán évente cserélődnek a körülöttük lévő éttermek tulajdonosai, bérlői, működtetői.
De a Borkonyha ott van, mi több reményeink szerint nagyon sokáig ott is lesz még!!
Én nagyon drukkolok nekik!

Grat!

 

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pestifalo.blog.hu/api/trackback/id/tr595779408
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása