2014.06.04. 16:04 MajorRoboz

Gulyás leves mustra 5.

Csak szépen sorjában. Mondom ezt, mivel a következő megálló a váci utcai CBA Príma étterme azaz a CBA Gourmet nevű akármi.

Na igen! Minek is nevezzem!?
Tényleg! Minek?

Nem akarok én senkit sem bántani, de ez felháborító!
Maga a hely jól néz ki, van benne minden ami kell!
De felteszem a költői kérdést: Mi a francért nem használják ki a lehetőségeiket!?
Láttam én már erről a helyről dicsérő kritikát a neten. De  - és megint csak nem akarok senkit sem bántani – de sajnos az egy fizetett teszt volt, az tuti, mert nekem nem sikerül jót ennem ott, akárhogy próbálkoztam.
Tettem  ezt annak fényében, hogy természetesen olvastam én is azokat a neten keringő irományokat, amikben azt írják, hogy lejárt szavatosságú alapanyagokból kotyvasztanak.
Igen, azt csinálják, mert az a gulyás leves amit ettem, nos az minősíthetetlen volt! Tocsogott a zsiradékban és a cupákban! Na neeeee! Most nekem ne jöjjön senki azzal, hogy biztos lábszár meg ilyenek meg egyéb szarságok.
Igenis! Meg lehet azt is derekasan főzni!
Hagyjuk! Ez szégyenletes!
Azt nem tudom, ezek után miért is vettem még egy sertés tokányt is tésztával..!? De vettem. De semmit nem kaptam, csak egy rakat tésztát vízben úszó szafttal és egy halom mócsinggal. Nem tudom, hogyhogy ezért oda vannak az emberek? Ugyanis ették elég sokan. Igaz, potom ára volt, "nyóccá" mondaná a kicsi kínai.
Ez a magyar vircsaft? Ez lenne a vendéglátás ma Magyarországon?
Tudom, ma a világban nagy biznisz az emberek élelmezése. Igen ez csak biznisz, semmi más, ebben az esetben.
De ne háborodjunk fel annyira ezen, hisz kereslet az van a moslékra.
Visszagondolok előző állomásaimra, eddig ettem már rosszakat drágán, most ettem rosszat olcsón! Vagyis ha megettem volna. Tehát .... Mindenki vonja le magának a következtetést és hozza ki ebből amit akar vagy éppen amit a szíve diktál. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pestifalo.blog.hu/api/trackback/id/tr336277052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása