2014.04.15. 10:37 MajorRoboz

Ahogy ígértem - Gulyás leves mustra

1.

Hosszú távolmaradásom oka az elmúlt pár hétben az volt,hogy végig jártam a váci utca déli felét teljes hosszában és leteszteltem a gulyás leves kínálatot.
Hellyel-közzel sikerült is.
Az volt ugyanis a probléma, hogy az első kettő azonnal elvette a kedvem az étterem látogatástól…

Na de nézzük.

Az első hely ahova betévedtem:

A Paparazzi nevezetű egység, ami - ha emlékeim nem csalnak - régen Pertu néven futott.
Emlékszem amikor még… Vagy 20 éve egy éjjel-nappal nyitva tartó, vendéglátósok által közkedvelt hely volt.
Munka után szívesen gyűltek ott össze a szakmában dolgozó kollégák.
Hát, hogy most mi lett belőle… az már minősíthetetlen!
Belépő... Utca fronton kicsi, agyon zsúfolt.. nevezzük régiesen söntésnek. Hmmm de szép szó! :)
Emlékek. :)
Kifuserált lányok, ápolatlan behívók invitálják az arra tévedő járókelőket.
Az utcára a portál határán, még reggel vagy nem is tudom mikor elkészített tálak vannak kitéve, ezek hivatottak arra hogy valaki gusztust kapjon rá.
Megijedtem szavamra!
Egyefene! Ha megígértem, értetek megteszem. :)
Terasz, asztalok, kék kockás terítő: leülök.
Pincér érkezik.
Jézusom! Nem valami bizalomgerjesztő!
Látszik rajta, hogy a vizet szigorúan csak mosakodásra használ.
Ápolatlan, nagyképű és sorolhatnám, de nem ezért jöttem.
Merészen kértem egy pohár bort, jött is az ajánlás, rögtön a legdrágább.
De én a legolcsóbbat kértem. Kitudja alapon.
Jöhet a gulyás leves is gondoltam.
Kértem, vagyis rendeltem.
Megkaptam a bort, már a színe sem tetszett, az illatáról nem is beszélve, pedig bikavér volt, ha igaz. :)
Kisvártatva megérkezett a levesem is.
Kenyér és stílusosan erős Pista...tudjátok!? Az édes Anna kedvese, párja, pasija vagy ahogy tetszik. :)
Kenyér: szokásos nagyipari förmedvény, szikkadt, mittoménmilyen illatú, inkább nem harapok bele.
Az erős pityut kihagytam.
Bor: ecetes, dugós minden baja van, ami lehet, szóval maradt ott a pohárban.
Gulyás leves: kéremszépen hogyan kerül a gulyáslevesbe kolbász?
Jahhhogy beletették, mert az kell bele szerintük...
Piros meleg víz és ráadásul sertéshús agyon paprikázva.
Tudjátok milyen frankó az, amikor a szép paprika őrlemény darabok kiülnek a tányér oldalára… pfejjjj, és ezt adják a turistáknak…
Egy kulimász, aminek se íze, se bűze, mint egy pép, a zöldségek… az a pár darab, ami benne van teljesen szét van főve, ugyanígy a burgonya is, na inkább ezt hagyjuk!
Ahogy pár héttel ezelőtt körbenéztem egy gulyásleves 1.000-2.000,-  kemény magyar forint között mozog.
De hagyjuk, az árak nem érdekeltek most, a minőségre voltam kíváncsi.
Kértem a számlát.
Kaptam annak ellenére, hogy mindent otthagytam, még 15% szerviz díjat is… :)
Fizettem, nem kérdezték meg, hogy volt-e valami probléma.
Pedig volt! Nem is kicsi!
Nos, ezzel az élménnyel gazdagodtam így elsőre. Vajon mi jöhet még?...hmmm
Legyen 10 pont a mérce maximális csúcsa.
Ez 1 pont volt, már csak azért is, mert az ajtó nyitva volt.
Csodálkozom, hogy egyáltalán nyitva lehet. Ugyanis a teszt után körbenéztem a világhálón, és olyanokat olvastam erről a helyről, ami nagyon, de nagyon nem tetszett…
De hát ez van, ez így működik kis hazánkban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pestifalo.blog.hu/api/trackback/id/tr876038572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása