2014.01.24. 10:26 MajorRoboz

Az előző gondolatokhoz egy kicsit vissza.

Nyugalom! Jönnek hamarosan a vélemények az éttermekről is! :)
Szeretem ezt az elfoglaltságot, érdekel az, hogy ki mit csinál.
Nekem a mostani blogok, értékelések, köztük ezeknek a street műfajoknak a szerzői is, akik írogatnak különböző teszteket, olyan irányítottnak és lóvé szagúnak tűnik!
Engem nem kell hívni! Megyek én magamtól, ha hallok valamit. Annyira kicsi ez a város, sőt ez az ország, hallani ezt-azt kis hazánkban.
Minden szegmensben körülnézek még. Igen még! Hiszen mielőtt elhatároztam a blog írást, már sok helyen megfordultam.
Úgy látom az elkövetkezendő pár évre eléggé költséges és időigényes elfoglaltságot találtam magamnak. :)
Persze ez csak akkor lesz így, ha lesz olvasó vagy érdeklődő az írásaim iránt.
Anyag az van bőven, jó is rossz is, a legérdekesebbeket megosztom Veletek.

Minden jót Nektek!

3730898236_052f86400e_o copy.jpg



komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pestifalo.blog.hu/api/trackback/id/tr185779355
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása